Massmail

Alla som är registrerade som medlemmar i lunds brukshundklubb ska ha fått ett första massmail med det nya systemet för någon dag sedan, ett litet mail med innehåll som återges här nedan.

Har du inte fått något mail så kontrollera vilken mail du har registrerat hos brukshundklubben genom att logga in på https://brukshundklubben.membersite.se/

Problem? Skicka ett mail till medlem@lundsbrukshundklbubb.se

Massmailet skickas med avsändare ”Svenska Brukshundklubben” och ämnesraden ”Lunds Brukshundklubb-sommarbrev”:

Hej alla medlemmar i Lunds Brukshundklubb

Det har varit tyst från oss ett tag beroende på problem med SBK-s nya medlemsregistreringssystem men vi hoppas att vi är på g nu.

Detta är ett försök att nå er alla.

Vi återkommer med mer detaljer om hur vi skall uppdatera så att ni alla skall vara registrerade på ett korrekt sätt hos oss.

Detta meddelande läggs även på vår Facebooksida och vår hemsida för att ni som inte nåtts av det via mail skall kunna höra av er.

Vänliga hälsningar

Styrelsen genom Solveig