Uthyrning

Vill ni hyra vår anläggning?

Det finns möjlighet för andra klubbar och företag att hyra Lunds Brukshundklubbs klubbstuga och appellplan för hundverksamhet eller möten till överkomliga priser.

Observera att klubben INTE hyr ut anläggningen till konkurrerande kommersiell hundverksamhet. Till exempel; privata hundtränare som för egen vinning önskar hyra anläggningen.

Lokalen lämnas såklart i samma skick som den var när ni kom.

• Klubbstuga med kök 750:-/dag
  • Klubbstuga utan kök 500:-/dag
  • Klubbstuga med kök och hela appellplanen 1500:-/dag
  • Klubbstuga med kök och halva appellplanen 1250:-/dag
  • Klubbstuga utan kök och hela appellplanen 1250:-/dag
  • Klubbstuga utan kök och halva appellplanen 1000:-/dag
  • Hela appellplan med toalett 1000 kr:-/dag
  • Halva  appellplan med toalett 500:-/dag

Om halva appellplanen lånas så får man räkna med att det kan pågå kurs eller träning på andra halvan. Appellplanen är rejält stor – 300 x 100 meter – så det brukar inte vara något problem att få plats.

Appellplanen är ca 300 x 100 meter
God belysning med 8 master runt planen

Med ”apellplanen” menas gräsytan med tillhörande belysning samt ett fåtal hopphinder och koner som alltid står ute.

För att boka, skicka ett mail till uthyrning@lundsbrukshundklubb.se

OBS! Önskar ni hyra vår inomhushall så bokas denna HÄR genom bokamera.se. Notera att all kursverksamhet i inomhushallen ska vara i lunds brukshundklubbs regi.

Väl mött,

Styrelsen,